torsdag 7. juni 2012

Hvordan skaffer jeg en Gripper?

Vi er jo veldig ivrig på å dele denne nyheten om at vi har funnet VERDENS BESTE parykk med flest mulig! Får ikke fullrost Follea nok for denne.. Litt halleluja-stemning i heimen om dagen ;) av god grunn !

Kan gripperen være noe for deg eller noen du kjenner? Det kan vi hjelpe deg med.
Vi er pr. i dag 2  ivrige jenter som representerer Follea i Norge. Vi stiller gjerne opp om du vil kjenne, ta, prøve, spørre om Follea sine fantastiske parykker.



Linn
Bor du i nærheten Trøndelag og nordover kan du kontakt meg; Linn Berg Bertheussen som bor i Trondheim.
Jeg har hatt Alopecia Areata i over 20 år og jobber til daglig som frisør på min egen lille frisørsalong, Saxoteket på Ranheim i Trondheim:)
Kontakt meg:
mail: linn@saxoteket.no
telefon: 95 21 22 10









Tonje

Bor du på Østlandet kan du kontakte Tonje Vangen. Tonje har hatt Alopecia i 22 år.
Hun jobber innen økonomi , og har en genuin interesse og kunnskap for hår og parykker.
Kontakt Tonje:
mail: tonjeloe@gmail.com
tlf: 93 43 61 77















Ta kontakt, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan :) Detter en parykk du bare MÅ se og kjenne på!

-Linn-




1 kommentar:

  1. Jag har precis fått min diagnos Alopecia aretra, men de två senaste veckorna har jag tappat stora fläckar, Skulle gärna vilja komma i kontakt med er och vad ni har att erbjuda. Mvh, Nannie Blomqvist

    SvarSlett