tirsdag 29. mai 2012

Min tredje Gripper!!!

Fredag kom min tredje Gripper hjem til meg med budbilen! Dette er like spennende hver gang, og spenningen var ikke mindre denne gangen heller, selv om dette altså er min tredje Gripper:)
Denne er 14" lang, og har cap Gripper2 Sport. Det vil si at den har flere områder med silikon enn Gripper Cool, som igjen gjør at den har ekstra sikkerhet ved for eks. trening/sportsaktiviteter.
Her er et lite bildedryss:
Verdens beste parykk kommer i standsmessig innpakning;)

Her har jeg tatt den på rett fra boksen, uten styling eller klipping av lace

Slik ser den ut fra siden. Elsker lengden!!

Her er capen fra innsiden. 

Dette er innsiden på min Gripper cool til sammenligning.  Begge er like gode:)

Elsker denne fargen, veldig naturlig spill i den synes jeg;)
Så nå har jeg en Gripper2 Cool 12", en Gripper2 Sport 12" og en Gripper2 Sport 14", alle i fargen C6020! Man er på ingen måte nødt til å ha så mange. Èn holder i massevis! Jeg er bare så helfrelst, i tillegg liker jeg å alltid ha en som er ren og klar til bruk når den andre er til vask. Jeg trener en del, og da blir den vasket oftere. Jeg foretrekker å la den lufttørke over natten på et hode.
Vi kommer for øvrig til å lage et eget innlegg om vask og stell av Gripperen:)

Det vil også komme et innlegg om min niese som også har alopecia og har fått sin egen Gripper;o)

Har du spørsmål, fyr løs i kommentarfeltet!

Ha en fin dag!! Nå skal jeg ut og jogge i min Gripper Cool, som også er veldig sikker på ved fysisk aktivitet:)
Klem fra Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar